Prázdný košík

Reklamační řád

obchodní společnosti

CCU Space s.r.o.

IČO: 22119035

se sídlem na ul. Varšavská 715/36, 120 00, Praha – Vinohrady

zapsané v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 411084

e-mail: space.icu@gmail.com

www: icuspace.cz

datová schránka: 4wqipja

bankovní účet: 347527020/0300

telefon: +420 734 666 782

1. Základní ustanovení

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s platnou legislativou České republiky, zejména Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.), a vztahuje se na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.icuspace.cz provozovaný obchodní společností.

2. Odpovědnost za vady

  • Prodávající odpovídá zato, že je zboží kupujícímu odesíláno ve stavu popisovaném v produktovém katalogu. Tato skutečnost by měla být naplněna také v čase převzetí po doručení zboží přepravcem. Zboží při převzetí by pak mělo
    mít tyto parametry:
    • zboží má vlastnosti, které byly ujednány nebo které kupující mohl rozumět očekávat
    • zboží je vhodné k účelu, který je prezentován v produktovém katalogu internetového obchodu
    • zboží odpovídá jakosti a/nebo provedení předloze prezentované internetovým obchodem
    • zboží je doručeno v odpovídajícím (tj. objednaném) množství
  • Práva z vadného plnění se neuplatní v případech, kdy vada vznikla v důsledku:
    • běžného opotřebení
    • nesprávného používání a/nebo údržby
    • poškozením ze strany kupujícího

3. Záruka za jakost

  • Záruka na spotřební zboží se řídí legislativou České republiky.
  • Záruční doba začíná okamžikem převzetí zboží kupujícím.
  • Pokud zboží vykazuje vady během záruční doby, má kupující právo uplatnit reklamaci.

4. Uplatnění reklamace

  • Kupující je povinen uplatnit své právo na reklamaci neprodleně po zjištění vady.
  • Reklamaci lze uplatnit po odeslání reklamovaného zboží na adresu sídla společnosti. Současně kupující odešle společně se zbožím průvodní reklamační list a doklad o zakoupení (tj. fakturu).
  • Reklamaci je možno realizovat elektronicky cestou e-mailové schránky internetového obchodu, kam kupující zašle v příloze doklad o zakoupení a popis závady popíše v e-mailu.
  • Kupující má možnost výběru kompenzace za reklamované zboží. Zpravidla se tímto myslí vrácení peněz za zboží, nebo zaslání nového kusu zboží.

5. Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejpozději však do 3 pracovních dnů. Do této doby se ovšem nepočítá doba potřebná k odbornému posouzení popisované vady zboží.
  • Reklamace bude bude prodávajícím vyřízena bez zbytečných odkladů, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající a kupující se ovšem mohou dohodnout na jiném plnění.
  • Kupující je informován o rozhodnutí o reklamaci a následném řešení cestou e-mailové schránky dostupné z objednávkového listu.

6. Způsob vyřízení reklamace

  • Pakliže je reklamace oprávněná, má kupující nárok na:
    • bezplatnou opravu, pokud to povaha zboží umožňuje
    • výměnu zboží za nové
    • přiměřenou slevu z kupní ceny
    • odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz v případě podstatného porušení kupní smlouvy
  • Volba způsobu uplatnění reklamace náleží na kupujícím.

7. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek internetového obchodu www.icuspace.cz
  • Tento reklamační řád je platný od 20. ledna 2025 a vztahuje se na všechny kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu.

Tento reklamační řád nabývá účinnost dne 20. ledna 2025.